Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uważnie, uważny lub uprzejmy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czym lub od czego (przykłady: czym można jechać, czym można usunąć plamę, czym mogę służyć itp. lub od czego mogę zacząć) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przesiadać się do autobusu linii 45 rozpocznij naukę
|
|
in den Bus Linie 45 umsteigen
|
|
|
już nie (przykłady: on już nie żyje, już nie mogę, on już jej nie zna, już nie długo, nie mówmy już więcej o tym) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czekać na następny tramwaj rozpocznij naukę
|
|
auf die nächste Straßenbahn warten
|
|
|
wrzucić monetę do automatu rozpocznij naukę
|
|
eine Münze in einen Automaten einwerfen
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
iść do basenu dla pływających (do głębokiego basenu) rozpocznij naukę
|
|
in das Becken für Schwimmer gehen
|
|
|
przypuszczać w znaczeniu zakładać coś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przypuszczać w znaczeniu domyślać się, snuć domysły rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
tam jest - dort gibt es, tam było - ... rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
znaczny lub istotny (w sensie znaczna część, istotne znaczenie) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Ich habe irgendwo gehört...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
jemanden zu jemandem ernennen
|
|
|
wystawa, wystawienie (np. wystawa na targach, wystawienie rachunku) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
cofać się, wracać, ustępować, spadać (np. choroba ustępuje, spada cena lub gorączka) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
donosić, relacjonować, informować, opowiadać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
spadać, upadać, opadać, tonąć, tracić (przykłady: ...) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wystawiać... (przykłady:...) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nieustanny, ustawiczny, nieprzerwany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zmniejszać, redukować,... (np...) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
silny, gwałtowny... (...) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|